נכתב ע"י רפי לוסקי

שלום חברים.

המראה עם הפיק כאשר קו עננים יפה ומסודר מבית קמה. נראה שממשיך עד ניצנה, כיבוי מנוע ב- 1,500 רגל, טיפוס ל 4,000 רגל, פשוט אין לי סבלנות לטיפוס של 1000 רגל להיכן שנראה שהענן מעלי נמצא, וגם קצב הטיפוס קטן. האף לכיוון ניצנה, ובגלל שקו העננים בדיוק מעל בסיס חצרים, אני מבצע עיקוף מערבה שמוריד אותי עד 1,500 רגל באזור צאלים.  

הטיסה יפה, מהירה וחלקה. מובילה אותי לקו הגבול עם מצרים, משם על אותו קו עננים שבינתיים ממשיך דרומה ישר לרכס ייתיר צפונית לערד. גובה העבודה שלי בין 3,500 ל 5,500 רגל, טרמיקות ממוצעות של 1.4 מ"ש.  לחזור לשדה תימן נראה כמשימה קשה לביצוע, ולכן שאריות קו העננים שבינתיים ממשיך דרומה, מוביל אותי לדימונה בביטחה. משם זה נראה חסר סיכוי לחזור לשדה תימן, רוח של 24 קמ"ש באף, אוויר שקט, וע"פ החישוב חסרים לי 1200 רגל .

העיר באר שבע נמצאת בדיוק בנתיב שלי. אני מתקרב לעיר ולקרקע.האוויר שוב מתחיל להראות סימנים של חוסר יציבות. בפאתי באר שבע אני מגיע בגובה של 600 רגל מעפ"ש, זה הזמן להתארגן על שדה ולפתוח מנוע. ואז טרמיקה קטנה המסתובבת לה בחן, מופיעה בזמן הנכון ובמקום הנכון, מאפשרת לי את ה 1200 הרגל החסרים כדי להגיע כרגיל בפיינל ישיר ולחוץ.

זו היתה טיסה כיפית של 2:49 שעות, תוך ניצול של קו חזית ים, מרחק רשמי של 204 ק"מ במהירות של  72.3 קמ"ש.

נחיתות רכות
לייבסיטי - בניית אתרים