פרטי המטוס:
דגם:1124A ווסטווינד II
יצרן:התעשיה האוירית,לוד, ישראל
מספר יצרן:306
שנת יצור:1980
תולדות המטוס:
לאחר יצורו קיבל המטוס את סימן הרישום הישראלי 4X-CQZ לצורך טיסות הניסוי והרישוי. ב-13 בדצמבר 80 נמכר לבעלים פרטי בונצואלה ושם קיבל את סימן הרישום YV-387CP.
ביולי 83 נמכר לחברת Dawson Aviation Inc האמריקאית ושם קיבל את סימן הרישום N555BY. במאי 84 נמכר לחברת Fisher Camuto Corporation, ובאפריל 89 לחברת Wheaton Industries Inc. ב-12 במאי 94 נרשם ע”ש חברת המסחר במטוסים U.S. Aircraft Sales Inc, וב – 2 בנובמבר 94 נמכר לחברת ההשקעות Marex Investments Inc שמכרה אותו באותו יום לחברת התעופה הקולומביאנית Helicol . בקולומביה נשא המטוס תחילה את סימן הרישום HK-3971X שהוחלף בפברואר 2000 ל -HK-4204X כשנמכר לחברת Central Charter de Colombia-Petroleum Helicopters de Colombia. סימן רישום זה הוחלף ב-10 במאי 06 ל-HK-4204.
ב-6 בינואר 10 נרכש ע”י סוחרי המטוסים Thomas Jets LLC המטוס חזר לארה”ב ברישום אמריקאי N306PT.-30 ביולי 10 נמכר לחברת Honor Aviation Enterprises LLC מפורת’ וורת’ שבטקסס וזו החליפה את סימן הרישום ל-N123EG ב-31 בינואר 11. ב-12 באוגוסט 12 בעת סופה עזה בש”ת הבינלאומי מצ’אם בפורת’ וורת’ ניזוק המטוס בעת שההנגר שבו אוחסן הושמד.
המטוס רשום על שמה של החברה גם כיום למרות שמצבו לא ידוע.