ביום 10 ביוני 1982 היה זוג מטוסי קורנס של טייסת 105 בכוננות יירוט בחצור. המטוסים הוזנקו לפיטרול מעל לבנון וחברו לזוג מטוסי בז. בהיותם מעל לבנון כיוון אותם הבקר למפגש בכיוון דמשק. המבנה טס לכיוון כשזוג הבזים בראש, אך המיגים הסוריים שברו לעומק סוריה והבקר הוה על ניתוק מגע. הקורנס המוביל,מספר 238 שאותו הטיס רס”ן בן עמי פרי ז”ל ואיתו הנווט סרן דוד אוקמן , נשארו לטוס עם מטוסי הבז ואילו הקורנס השני חזר לבסיסו.
המבנה טס לכיוון דרום מערב, צפונית לאגם קרעון, וכשהתקרבו לשלוחת הרים ממערב לאגם, הודיע הבקר על מיגים באיזור. אוקמן זיהה זוג מיגים הטסים צפונה בגובה נמוך. הצוות הודיע זאת לטייסי הבז ושלושת המטוסים החלו במרדף. המיגים גילו את הרודפים והתפצלו. מטוסי הבז המשיכו במרדף אחרי המיג שפנה צפונה, ואילו צוות הקורנס רדף בגובה נמוך ובמבערים מלאים אחרי המיג שטס דרומה. פרי שיגר טיל דקר אך הטיל החטיא. בשלב זה חצה הקורנס את גבול סוריה והבקר הורה לנתק מגע.
פרי הפנה את המטוס לכיוון מערב וטס בנתיב הפיטרול המקורי. לפתע ראה מטוס מיג 21 בודד. הוא הודיע זאת לטייסי הבז והמיג טס הישר בין מטוסי הבז שהחלו במרדף אחריו. טייס המיג ביצע שבירה חריפה וחלף את הבזים, התיישר לכיוון צפון ולא ראה את הקורנס המגיח מאחוריו, מצמצם טווח. במרחק של קילומטר וחצי שיגר פרי טיל חוח שפגע במיג. המיג התפוצץ.