פרטי המטוס:
דגם: ווסטווינד 1124
יצרן: התעשיה האוירית, לוד
מספר יצרן: 223
שנת יצור: 1978
תולדות המטוס:
לאחר יצורו, הוקצה למטוס סימן הרישום 4X-CLU לצורך טיסות הניסוי והרישוי. באותה שנה נמכר לחברת Atlantic Aviation Corporation שהיתה הסוכן של התעשיה האוירית בארה”ב למטוסים אלה, ולפיכך הוקצה למטוס במנהל התעופה האזרחית הפדרלית סימן הרישום N1124P.
אטלנטיק מכרה את המטוס לחברת TYCO Laboratories-Simplex Wire והוא נרשם על שמה תחת סימן הרישום N124TY ב-17 באוקטובר 1979. חברה זו מכרה את המטוס לחברת AVX Corporation באוקטובר 1983, ובנובמבר 1985 נמכר לחברת J. C. Pace & Company מפורט וורת’ בטקסס,ששינתה את סימן הרישום שלו ל-N303PC בינואר 1986.
בפברואר 1995 נמכר לחברת התעופה Kitty Hawk Aircargo Inc, וזו שינתה את סימן הרישום ל-N20KH חודשיים אחר כך. ב-23 באוגוסט 1999 נמכר לחברת Salisbury Holdings LLC מסן אנטוניו שבטקסס, וב-13 בדצמבר 2005 לחברת התעופה Webstas Aviation Services Inc, וזו שינתה את סימן הרישום ל- N518WA ב-6 ביוני 2006.
ב-19 בדצמבר 2008 נמכר לחברת RAMO LLC מפאלם ביץ’ גארדנס בפלורידה,וב-2 במאי 2011 לחברת התעופה Avioquattro Airlines Corporation מדוראל שבפלורידה.
באפריל 2013 הוחרם המטוס בצו שופט בבית משפט בפלורידה,מחברת HP Brothers, LLC, ב-21 באוקטובר 2013 עברה הבעלות לנאמנות הבנק של מדינת יוטה.
ב-14 באוגוסט 2014, המריא המטוס עם שלושה נוסעים משדה התעופה ארתורו מישלנה בעיר ולנסיה שבונצואלה בדרכו לשדה התעופה לינדן פינדלינג בנסאו שבאיי בהאמה ומשם לשדה התעופה אופה לוקה שבמדינת פלורידה. לפתע נדלקה בתא הטייס נורת אזהרת לחץ הידראולי.הטייס ביקש לנחות חירום בנסאו, נחת שם בשלום, אך בזמן ההסעה ופינוי המסלול כשלה מערכת היגוי הקרקע של כן הנסע הקדמי והמטוס ירד מהמסלול ושקע בבוץ
ב-16 ביוני 2018 דווחה מכירה לרשות התעופה האזרחית האמריקאית, וסימן הרישום בוטל ב-16 במרץ 2019.