המקרה המוזר בו מטוס קורנס נכנס לסחרור וירטואלי

איך אותרה תקלה מוזרה בקורנס

צילום: אברהם שחק,1970

מחוון אופק מלאכותי – “בול” (החץ צויר על תמונה להמחשת כיוון הסיבוב)
מחוון כיוון טיסה (HSI) בקורנס
תגיות:

שתפו את המאמר

מנוי
Notify of
guest

5 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
Beny sharon
Beny sharon
19 days ago

“אפטר ״ אין כמוך
אני עדיין זוכר אותך במחלקה תחת נחום שביט
ושאר החברה , רן עמנואל , בני שלום
אני בני שרון אותו אחד שהסיע אותך בריקשה
חי וגר באוסטרליה ב-52 השנים באוסטרליה

אברהם שחק
אברהם שחק
הגב ל  Beny sharon
17 days ago

בני, כל הכבוד לזיכרון שלך למרות שעברו כל כך הרבה שנים. האירוע עליו כתבתי קרה בתקופה של תחילת טייסת 201 (1969-1971). זוכר אותך מצוין, אתה היית חלק ממחלקת חמ”מ המצוינת של אותה תקופה. טוב היה “לשמוע” אות חיים ממך. אברהם שחק (אפטר)

לוי ספיבק
לוי ספיבק
19 days ago

תענוג לקרוא כתבה כל כך מיקצועית ומעניינת.
רמה מיקצועית גבוהה של טכנאי שמבין עניין רואה קדימה וחושב מחוץ לקופסה.
למי שלא במקצוע הזה שווה לקרוא פעמיים וכך להבין טוב יותר איך אברהם פתר את התקלה.
כל הכבוד!!!!

דוד מרנין
דוד מרנין
13 days ago

כל הכבוד על העבודה היסודית ועל המאמר המעניין

יוסי
יוסי
13 days ago

תקלה מאתגרת , ניתוח ואיתור הגורם לתקלה מעניין ומקצועי . מזכיר לי תקלה במטוס עייט כטכנאי בקרת ירי ( שנות ה 70 ) , תקלה שחזרה על עצמה למרות כל החלפת כל מרכיבי המערכת . גם כל בדיקות החיוט שעשינו בטייסת לא עלו על התקלה . לבסוף המטוס נשלח ל יא”א , ואחר כך לא זוכר מה היה הסיום . מה שידוע שאותו מטוס סיים את חייו הפעילים ( כמו כל מטוסי העייט ) כ מטרה במטווחים – לא יודע אם בגלל שלא הצליחו למצוא את התקלה..

5
0
Would love your thoughts, please comment.x