פרטי המטוס:
דגם: ווסטווינד 1124A
יצרן: התעשיה האוירית, ישראל.
מספר יצרן: 412
שנת יצור : 1984
תולדות המטוס:
לאחר יצורו, הוקצה למטוס סימן הרישום הישראלי 4X-CUP לצורך טיסות הניסוי והרישוי. ביולי 1984 נמכר לחברת Atlantic Aviation Corporation שהיתה סוכן התעשיה האוירית למכירת מטוסים אלה בארה”ב. המטוס קיבל במנהל התעופה הפדרלי את סימן הרישום N412W והוטס לארה”ב.
בינואר 1985 נמכר ליצרנית הצינורות Welded Tube Company of America, ובדצמבר 1985 עברה הבעלות לחברת האחזקות General Electric Capital Corporation, וסימן הרישום שונה ל-N412SC, ובנובמבר 1988 שונה שוב ל-N50XX.
במאי 1994 נמכר לחברת Conex Aviation US Ltd, ובנובמבר 1994 לחברת Healthsouth Aviation Inc.חברה זו שינתה את סימן הרישום ל-N50HS ביוני 1996, ומכרה אותו לחברת Mason Corporation ב-28 באוקטובר 1999. חברה זו שינתה את סימן הרישום ל-N999MC ב-27 באוקטובר 2000.
בהמשך נמכר לחברת Outback Steakhouse of Florida Inc ב-27 בדצמבר 2004, וזו מכרה אותו לחברת Billabong Air Inc בתאריך 14 בפברואר 2005. זו שינתה את סימן הרישום ל-N870BA ב-10 ביוני 2005, ומכרה אותו ל- Westwind Two LLC ב-20 ביוני 2006.
הבעלות על המטוס עברה לבנק CertusBank NA ב-31 בדצמבר 2012, וזה מכר אותו לחברת N870BA Inc ב-15 באפריל 2014.
נכון ליום כתיבת הכתבה המטוס מוצע למכירה לאחר שצבר 6,588 שעות גוף ו-5,143 נחיתות