פרטי המטוס
דגם: 747-245F SCD
יצרן: בואינג, ארה”ב
מספר יצרן: 22151
מספר גוף: 478
קונפיגורציה: מטען 12 טון
תאריך יצור: 1980

תולדות המטוס
המטוס הוזמן ע”י חברת סיבורד וורלד איירלינס, נגלל ב-4 באוגוסט 80,ביצע את טיסת הבכורה ב-3 באוקטובר 1980, וסופק לחברת פליינג טייגר ליין עם אות קריאה N816FT ב-14 באוקטובר 1980 בה כונה “הנרי ל. יואי”.
ב-3 בנובמבר 1987 הועברה הבעלות על המטוס לחברת בנקר’ס טראסט קומפני, ונשכר מיידית על-ידי חברת פליינג טייגר. בעקבות מיזוג חברת פליינג טייגר עם פדקס באוגוסט 1989, שונה רישום המטוס ב-19 בפברואר 1990 ל-N635FE
ב-6 ביולי 1992, נרכש המטוס על-ידי חברת סינגפור אינטרנשיונל איירלינס, אות הקריאה שונה ל-9V-SQU וב-21 בינואר 1995 הוא נמכר לחברת השכר ג’נרל אלקטריק קפיטל, ממנו נרכש על-ידי אל על בו ביום.
מטוס זה הופעל על-ידי חברת הבת של אל על – “אל על קרגו” – בטיסות אל אמסטרדם-סחיפול, הונג קונג-צ’ק לאפ קוק בינלאומי, לוקסמבורג-פינדל, שאנחאי פודונג , לונדון-הית’רו, בנגקוק-דון מואנג, לוס אנג’לס-בינלאומי, פרנקפורט-מיין ועוד…
ב-8 בפברואר 1999, בעת נחיתה בטיסה LY812 על מסלול 12 בש”ת סחיפול באמסטרדם, החליק, “גמר מסלול” ונעצר בשלג 3 מטרים מעבר לקצה המסלול. הנזק שנגרם למטוס היה מזערי.
המטוס יצא משירות בפברואר 2010 ומאז עמד מאחורי מוסך אל על בנתב”ג. נגרט בתאריך 11.10.11