פרטי המטוס:
דגם: A-4F סקייהוק
יצרן: דגלס, ארה”ב
פרטי האירוע:
סג”מ דני אינסלר יצא מחצרים במטוס העייט בתאריך 5 בפברואר 84 כחלק ממבנה של טייסת 102 לביצוע הנרה במטווח באיזור הנגב. הניווט למטווח נערך בלילה חשוך בגובה 6000 רגל.בשלב מסויים ניתק קשר הרדיו של המטוס עם יתר חברי המבנה. האימון הופסק והוחל בחיפושים אחרי המטוס הנעדר. לבסוף התגלו שבריו כ-13 ק”מ מערבית לניצנה בתוך שטח מצרים.
ועדת החקירה שמונתה לבדיקת התאונה מצאה שהמטוס,שהיה שמיש וללא תקלות ב-15 הגיחות האחרונות,פגע בקרקע בטיסה נשלטת כשהוא מאוזן ובמהירות גבוהה,וכיסא המפלט לא הופעל.עוד העלתה הוועדה שהטייס הצעיר טס לביצוע ההנרה מבלי שביצע זאת לפני כן בליל ירח, וכן שהתאונה נבעה בין היתר מאובדן התמצאות גיאוגרפית ואולי גם אובדן התמצאות במרחב (ורטיגו).
שרידי גופתו של דני אינסלר הוחזרו ע”י המצרים. הוא הועלה לדרגת סגן לאחר מותו.