פרטי המטוס:
דגם: נשר
יצרן: התעשיה האוירית,לוד, ישראל
מספר יצרן: S-16

תולדות המטוס:
המטוס נקלט חדש בטייסת 117 בבסיס רמת דוד בתאריך 21 במאי 72. הועבר לטייסת 144 בבסיס עציון ומשם לטייסת 253 בבסיס איתם. מספרו שונה ל-519.
נבחר למכירה לארגנטינה. הועבר לתעשיה האוירית שם בוצעה בו ביקורת, הורכבו בו מיכשור וציוד קשר לפי דרישת הלקוח ולאחר טיסת ניסוי נצבע בצבעי ח”א הארגנטיני, שומר בקוקון והועבר לארגנטינה,לשם הגיע בתאריך 26 בנובמבר 1978 ונכנס לשירות בלהק 6 תחת מספר הזנב C-403.

גיחות במלחמת פוקלנד:
פ”מ 1107 ב-1 במאי 82: קפיטן דונאדיל הוביל זוג שאות הקריאה שלו היה “Fortin” לירוט שני מטוסי סי הרייר מעל אל טורנו. הדאגרים היו חמושים בשני טילי שפריר כ”א והמטוסים הבריטיים נסוגו.
פ”מ 1198: ב-21 במאי הוביל קפיטן דונאדיל שלישיה שאות הקריאה שלה היה “Raton “.המטוסים היו חמושים בפצצות 500 ק”ג ובתותחים והמריאו מבסיס סן ג’וליאן בשעה 14:00.הם יורטו ע”י פטרול מטוסי קרב בריטיים. בקרב אויר שהתחולל מעל איי פוקלנד המערביים (גראן מאלוינה) נפגע מטיל סיידווינדר ששוגר ע”י הטייס לויטננט סטיב תומאס מטייסת 801 של הצי הבריטי , שהטיס מטוס סי הרייר דגם FRS.Mk.1 מס’ זנב ZA190, וזאת לאחר שטייס הדאגר קפיטן גואילרמו דונאדיל הפיל את חברו לויטננט קומנדר נייג’ל וורד בצרור מתותחי ה-30 מ”מ שלו. הדאגר נפגע בכנף ונכנס לסחרור בלתי נשלט, אולם טייסו הצליח לנטוש בשלום. שני מטוסי הדאגר האחרים הופלו גם הם.
