פרטי המטוס:
דגם:ׂ 757-258ER
יצרן: בואינג, ארה”ב
מספר יצרן: 26054
מספר קו יצור: 547
קונפיגורציה: C24Y161 או Y192
תולדות המטוס: המטוס הוזמן ע”י אל על לצורך פיתוח נתיביה באירופה.נגלל במפעל רנטון של בואינג בתאריך 29.1.93 וביצע את טיסת הבכורה כשהוא נושא את אות הקריאה 4X-EBV בתאריך 22.4.93.
סופק לאל על ב-5.5.93 והועבר ארצה דרך אמסטרדם. נחת בנתב”ג ב-7 במאי. קיבל את המספר 507 בצי המטוסים של החברה. נכנס לשירות בקוי אל על והופעל גם בטיסות חברת טיסות השכר סן-דור.
המטוס יצא משירות אל על והופעל ע”י חברת סן דור.יצא משירות בסוף שנת 2012 ונמכר לסוחר מטוסים בארה”ב. לפירוק לחלקי חילוף.כל הציוד הפנימי של המטוס פורק במוסך מס’ 1 של אל על בנתב”ג והמטוס עבר הרצה והוכן לטיסה לארה”ב, אולם נציגי הקונה שהגיעו לבדוק אותו עזבו את הארץ בעת מבצע “עמוד ענן”. המריא לארה”ב בתאריך 23.1.13 יחד עם 4X-EBU. הטיסה היתה בנתיב נתב”ג-לוטון-ניו יורק-גודייר.הוכנס לאחסנה.
ב-23 באפריל 2013 נרשם ע”ש הבנק של מדינת יוטה תחת סימן הרישום N320AT, ושנה אחר כך נראה בש”ת גודייר בתהליך גריטה, עדיין נושא את סימן הרישום הישראלי. הגריטה הושלמה ב-27 ביוני 2014 וסימן הרישום האמריקאי בוטל ב-13 באפריל 2017.