שלום חברים.
יום שישי.
אני בלימודים בפתח תקווה, הראש שלי בחוץ, והמחשבות שלי בשמים. ב- 12:00 אני יוצא במהירות לשדה תימן לנסות ולהרוויח טיסת מרחק. השמים נראים מצויין. בשעה 14:00 אני באוויר עם טווין אסטיר, מושב אחורי ריק, הדאון קל, מטפס נפלא אבל רץ פחות טוב.
אני רודף אחרי אורי שטס על ה ASW-20 ואברון שטס על הפיק. אנו נפגשים באזור צומת תל שוקת. יש תנאיי דאייה נפלאים של למעלה מ 8,000 רגל. אנו שומרים כל הזמן על טיסה יחד. ההרגשה נפלאה לטוס ליד שני טיסים מצוינים.
קצב סביר עד הר קרן (סמוך לגבול מצרים), משם מזרחה לדימונה, ערד, בננה צפונית גדולה כדי לעקוף את נבטים וישר הבייתה. טיסה של שעתיים וחצי מרחק של כ 180 ק”מ חברה מצוינת באוויר. http://www.onlinecontest.org/olc-2.0/gliding/flightinfo.html?dsId=958896
יום שבת.
יש לי מחויבות משפחתית שמסתימת בשעה 11:30, נסיעה מהירה משדה בוקר לשדה תימן, הפעם אני טס בפיק 20 שלי.שחר יחד עם דני בטויין, ארז ואבי ב DG-505 .הם יחד מתקרבים לבית שמש. אני פוגש את טל שטס ב ASW-20 ויחד רצים מהר צפונה לפגוש את החברים.
גבהים של 6,000 רגל תנאיי דאייה חזקים וטובים.טל שומר קבוע מעלי 1000 רגל, אבל החברה שלו חשובה לי, לכן אנו יחד עד בית שמש, שם שחר וארז חוזרים משורש, ואנו יחד טסים דרומה. טל נצמד לשחר וארז ואנוכי טסים צמוד ונעזרים אחד בשני.
ארז מתגלה כפרטנר מעולה לטיסה צמודה. אנו שומרים יחד עד קדש ברנע (גבול מצרים). שחר וטל חוזרים מזרחה קודם, ארז אחרי שיכנועים מסכים להמשיך יחד עד דימונה, שם תחנוני ובקושתי שימשיך איתי לערד לא צולחים, וארז לוקח הביתה מדרום מזרחית לדימונה.
אנו יחד בקצב מהיר מאוד לשדה תימן, ותנאיי הדאייה עדיין טובים מאוד. מעל באר שבע אני חולף טרמיקה של פלוס 4 מטר לשנייה, לא עומד בפיתוי, טיפוס מהיר לגובה של 5,500 רגל, מה שמאפשר לי לטוס עד קו נתיבות וחזרה באוויר יציב ושקט.
לסיכום-שוב חברים טובים, 4 שעות באוויר וטיסת מרחק של 295 ק”מ. מה צריך יותר מזה. http://www.onlinecontest.org/olc-2.0/gliding/flightinfo.html?dsId=959496
נחיתות רכות