פרטי המטוס:
דגם: 767-35D(ER)
יצרן: בואינג,ארה”ב
מספר יצרן: 27902
מספר גוף: 577
שנת יצור: 1995
קונפיגורציה:18 מושבים במחלקת עסקים,229 מושבים במחלקת תיירים
תולדות המטוס:
הוזמן בבואינג ע”י חברת התעופה הפולנית LOT במימון בנק WFBN.ביצע את טיסת הבכורה ב-28 באפריל 1995 וסופק לחברה ב-12 במאי 1995 כשהוא נושא את סימן הרישום הפולני SP-LPB ואת הכינוי “Gdansk”.ב-10 בדצמבר 2001 הוחכר בחכירה רטובה לחברת התעופה יוניברסל איירליינס והוחזר ב-15 במאי 2003.
במרץ 2005 הוחכר לחברת התעופה האוקראינית אארוסוויט וב-7 בנובמבר 2005 הוחכר בחכירה רטובה לחברת התעופה אייר קלדוני אינטרנשיונל, (AirCalin) , הוחזר ל- LOT ב-25 בנובמבר והמשיך בטיסות בקוי החברה. ב-15 במרץ 2011, בעת הסעה בנמל התעופה של האנוי, בדרכו לטיסה LO95 לוורשה, החליק המטוס וירד מהמסלול הרטוב. נתקע בהאנוי למשך ימים רבים עד שהוכשר לטיסה.
ב-24 בספטמבר 2013 הועבר לש”ת שאנון באירלנד לצביעה בחברת שאנון איירוספייס, לאחר מכן הוכנס לאחסנה ולאחר מכן קיבל את סימן הרישום האירי EI-FDI. בהמשך נמכר לחברת החכרת המטוסים AWAS (Ansett Worldwide Aviation Services) (שהיא מיזם משותף של חברת המטענים TNT וחברת News Corp, שתיהן בעלות חברת התעופה האוסטרלית Ansett) וזו החכירה אותו ב-19 בדצמבר 2013 לחברת התעופה הספרדית Privilege Style . סימן הרישום של המטוס שונה ל-EC-LZO ונצבע עליו הכינוי “Eduardo Barreiros”.
חברת אל על חכרה את המטוס בחכירת משנה (רטובה, טייסים ודיילים ספרדיים) החל ב-13 ביוני 2015 ועד 31 באוגוסט 2015, ומ-4 בדצמבר 2015 ועד מרץ 2016. אחזקת המטוס בוצעה ע”י אל על והארוחות שהוגשו היו זהות לאלה שהוגשו במטוסי אל על.
החברה הספרדית החזירה את המטוס לבעליו באוגוסט 2017 והוא הועבר לש”ת בראחס במדריד.המטוס פעיל.