פרטי המטוס
דגם: 747-123F SCD
יצרן: בואינג, ארה”ב
מספר יצרן: 19897
מספר גוף: 82
תולדות המטוס
המטוס המריא לטיסת הבכורה ב-12 באוקטובר 1970, ב-22 באוקטובר סופק לחברת דלתא איירלינס כשהוא נושא את סימן הרישום N9897 – שם קיבל את מספר הצי 102.
ב-1.2.77 נרכש המטוס על-ידי חברת בואינג שהסבה אותו לדגם 747-132 המצוייד בדלת צד למטען (SCD). בואינג מכרה את המטוס בראשון ביולי 1977 לחברת פליינג טייגר, וקיבל את סימן הרישום N803FT. חברת אל על חכרה את המטוס בין ה-17 בדצמבר 1979 ועד ל-25 בינואר 1980.
ב-26 ביוני 1989, נמכר המטוס לחברת פולריס ליסינג קורפוריישן והוחכר מיד חזרה לפליינג טייגר. ב-7 באוגוסט 1989, התמזגה החברה עם חברת פדקס וב-22 בינואר 1990, שונה סימן הרישום שלו ל-N623FE. ב-15 ביוני 1991 הוחזר המטוס לחברת פולריס שהחכירה אותו לחברת אייר הונג קונג למחרת – שם נשא את סימן הרישום VR-HKN.
ב-12 ביולי 1996 הוחכר לחברת פולאר אייר קרגו, בה נרשם כ-N856FT וזכה לכינויים “ארנסט וו. בל ג’וניור”, “שרי ל. ג’והנסון” ו-“קלארנס אבל”.
המטוס הוצא משרות ופורק בשדה התעופה מראנה ב-18.5.2000