שלום חברים/
אז טיסת השבת שלי התחילה ביום שישי. למרות שבשבילי זה היה יום עבודה רגיל, לא ניתן היה להתעלם מהעננים שקישטו את הנגב ובוודאי לא מהתחזית של הדוקטור ששופרה במודל חדש שנראה מבטיח ואמין.
אז קרוב לשעה 14:00 אני בדאון שלי בכיוון מצדה.התחזית מדויקת. גובה 6,000 רגל, מהירות טובה, אבל יש מקום לשיפור. אני מסתבך בגובה נמוך במדבר יהודה. רכס יתיר לא נעים כשאתה נמוך, אבל הרכס גם מקום הצלה טוב. הלג הראשון מקלקל את קצב הטיסה הכללי, אבל בהמשך מהירות טובה לשדה בוקר והביתה.
טיסת אחה”צ נחמדה של כ 150 ק”מ במהירות ממוצעת של 73 קמ”ש.
שבת בבוקר. התחזית של הדוקטור עדין טובה, השמים לא נראים כך. אני בכלל טייס גורר, אבל למדנו לסמוך על התחזיות. בזכות יגאל אני מוחלף בתורנות שלי וממהר להכין את הדאון שלי לטיסה ארוכה וטובה יותר,.המשימה שלי היא 300 ק”מ והכי חשוב לשפר את המהירות. צריך להתאמן לאליפות העולם.
גובה טיסה של 6,000 רגל ובהמשך 7,000 רגל, תנאים טובים. אני טס צפונה. פוגש את אורי בבית שמש, לג ראשון מהירות של 71 קמ”ש.
משם דרומה לבאר שבע. אני מגדיל את קצב הטיסה למהירות של 180 קמ”ש ביו הטרמיקות, מה שמאפשר לי להגיע ללג מהיר מאוד- 105 קמ”ש.
שוב חזרה צפונה לבית שמש. השמים כחולים, גובה העבודה שלי יורד ל 1,500 רגל עד 2,500 רגל מעפ”ש. בדרום אני שומע את החברים חוגגים בגובה 8,000 רגל.
הטיסה דרומה קשה ודורשת סבלנות. הגבהים נמוכים, אבל קצב הטיסה יחסית עדין טוב- למעלה מ 70 קמ”ש.
דרומית לנבטים ישנה עננות שמושכת אותי לגובה רב. החזאי שלנו ברוקשטין מצטרף אלי בספיד אסטיר לחגיגה. טיסה מהירה מאוד למכתש רמון וחזרה הביתה עם שלל נאה של 309 ק”מ במהירות של 83 קמ”ש.
נחיתות רכות