דגם: 1124 ווסטווינד
טיפוס: מטוס מנהלים
יצרן: התעשייה האוירית, לוד, ישראל.
מספר יצרן: 200
שנת יצור: 1976
תולדות המטוס:
לאחר יצורו, הוקצה למטוס ב-5 בנובמבר 1976 סימן הרישום הישראלי 4X-CKX לצורך טיסות הניסוי והרישוי. נמכר לסוכן התעשיה האוירית בארה”ב, שם הוקצה לו סימן הרישום האמריקאי N1124X.
המטוס הועבר לארה”ב. ב-30 בדצמבר 1976 נמכר לחברת Jet America Airways Llc משוגר גרוב שבמדינת אילינוי. סימן רישום שונה ל- N4WG.
ב-26 בנובמבר 1985 בשעה 20:40 נחת טייס המטוס בשדה התעופה בעיר וורצ’סטר מצד שמאל של מרכז המסלול. המטוס נסחף שמאלה, כן הנסע השמאלי ירד מהמסלול וגרם למטוס כולו לרדת ממנו, להמשיך לרוץ עוד 915 מטר מנקודת הנגיעה עד שנעצר. לפי עדות הטייס, הוא וטייס המשנה איחרו בהפעלת האמצעים נגד הקרחה שיש במטוס, וכן השמשה הקדמית כוסתה בקרח שמנע ראות כמעט לחלוטין.
ב-16 באוגוסט 2002 נמכר לחברת Pilot Leasing Inc מקרסון סיטי שבמדינת נוואדה. ב-28 באפריל 2017 , בהמראה מש”ת הבינלאומי ע”ש פיליפ גולדסון שבמדינת בליז, נפל גלגל מכן הנסע הראשי הימני.
הטייס הכריז על מצב חירום והופנה לנחיתה בש”ת סראסוטה/בראדנטון שבמדינת פלורידה. הנחיתה עברה בשלום וארבעת הנוסעים לא נפגעו, אך המטוס ניזוק.
לאחר מכן הוצע למכירה כשבספריו רשומות 12,285 שעות טיסה, ולבסוף בוטל סימן הרישום שלו ב-30 באפריל 2020, כנראה עקב יציאתו משימוש.