פרטי המטוס:
דגם: מטאור F.MK.8
טיפוס: מטוס קרב
יצרן: גלוסטר איירקרפט,מפעל האקלקוט, בריטניה
דגם יצרן: G.41K
מס' ח"א המלכותי: WA905
תולדות המטוס:
יוצר לפי חוזה o6/ACFT/2340/C.B.7(b) שנחתם ביום 27 בנובמבר 1948 כחלק ממנת יצור של 209 מטוסים, וסופק לח"א המלכותי ב-24 בנובמבר 1950. ב-30 בנובמבר הוצב בטייסת מס' 63 שהוסבה באותה תקופה ממטוסי מטאור F.Mk.4 והיתה מוצבת בבסיס ווטרביץ' שבמחוז קמבריג'שייר. ב-26 במאי 1951 הועבר ליחידת האחזקה מס' 58 בבסיס ח"א המלכותי קוספורד לביקורת אחזקה , וב-29 במאי 1951 הוצב בטייסת מס' 56 בבסיס ווטרביץ'.
ב-12 במרץ 1954 הועבר לטייסת 247 בבסיס אודיהם.ב-10 בנובמבר 1953 הועבר שוב לביקורת ביחידת האחזקה מס' 58,ולאחריה הועבר ב-16 בנובמבר לטייסת 56, וב-12 במרץ 1954 הועבר שוב לטייסת 247.

ב-7 באפריל 1954 הוחזר לטייסת 56, לאחר שבוע הועבר לטייסת 263 בבסיס אקלינגטון וב-3 במאי 1954 חזר לטייסת 56. לבסוף הועבר לאחסנה ביחידת האחזקה מס' 8 בבסיס ליטל ריזינגטון ב-3 באוגוסט 1955,יצא משימוש ב-5 במרץ 1957 וב-13 בינואר 1958 נמכר לסוחר הגרוטאות Aluminium Refiners בע"מ מוורינגטון.
נרכש ע"י משרד הביטחון והועבר ארצה ושימש כמטוס להדרכת מכונאים וניתן לו מס' סידורי "הד-2" שנצבע על זנבו. לאחר שיצא משימוש אוחסן בסככה בבסיס תל נוף ולאחר כמה שנים פורק והועבר למוזיאון חיל האויר.

אוחסן כשהוא מפורק שנים רבות עד שהוחלט לשקמו והוא הורכב, נצבע מחדש עם מס' זנב "40" (לא היה בח"א מטאור עם מספר זנב זה) והוצב על עמוד ליד כביש הגישה למוזיאון.

לאחר שצבעיו דהו במשך השנים, הוא נצבע מחדש:
