פרטי המטוס:
דגם: בריסטל NG5
טיפוס: מטוס זעיר משקל
יצרן: בי אר אם איירו , אס.אר.או, קונוביצה, צ'כיה
מספר יצרן: 390
שנת יצור: 2018

תיאור האירוע (מקור: אתר החוקר הראשי)
בתאריך 12 באוקטובר 2019, טייס המטוס המריא עם נוסעת ממנחת ראשל"צ , וטס דרומה בנתיבים ובבועות האז"מ. בשעה 09:45 לערך, הצטרף לנחיתה על מסלול 32 בשדה תימן. הנגיעה במסלול הייתה בצדו הימני ולאחר מספר תיקוני יתר לציר המסלול, הטייס הפעיל את המעצורים בעוצמה, והמטוס ביצע לולאת קרקע ימנית, ונעצר בסמוך לשול הימני של המסלול כשמנועו כבוי.
לאחר מכן, הטייס התניע והסיע לחניית המטוסים הקלים, שם החנה את המטוס. הטייס והנוסעת לא נפגעו באירוע ויצאו בכוחות עצמם מהמטוס.
הפגיעות במטוס היו כדלקמן:
כנף שמאל – שפשוף בחלק התחתון של קצה הכנף ועיוות במעטה הפח העליון של הכנף.
כן נסע שמאל – שפשוף ושברים בחלק התחתון של חיפוי הגלגל.
צינור פיטו – שפשוף.
כן נסע קדמי – חשש לעיוות בחיבור הגלגל המתבטא בחוסר ניצבות של הגלגל למסלול (במבט מחזית המטוס – נטייה ימינה מהניצב).
מדחף – שבר בקצות להבי המדחף.
המטוס צבר עד לתאונה 41 שעות טיסה.
ממסקנות דו"ח החקירה עולה כי "הגורם הישיר לאירוע נבע מתפעול לקוי של הטייס שהתבטא בבלימה עוצמתית, תוך כדי מהירות גבוהה יחסית ותיקון ימינה, מה שגרם לגלגלי המטוס להינעל ולהחליק תוך ביצוע הלולאה הקרקעית"