פרטי המטוס:
דגם:ווסטווינד 1124A
יצרן:התעשיה האוירית, ישראל
מספר יצרן:326
שנת יצור:1981
תולדות המטוס:
לאחר יצורו הוקצה למטוס סימן הרישום הישראלי 4X-CTN לצורך טיסות הניסוי והרישוי.
ב-23 בספטמבר 81 נמכר המטוס לחברת אטלנטיק אויאיישן שהיתה הסוכן האמריקאי של התעשיה האוירית למטוסים אלה. המטוס קיבל את סימן הרישום האמריקאי N100AG והוטס לארה”ב. באוגוסט 85 נמכר לחברת Sherwin-Williams Company ובאוגוסט 90 נמכר לחברת הסחר במטוסים Merryman Jet Sales Inc. זו שינתה את סימן הרישום ל-N1124N חודש אחר כך.
באפריל 91 נמכר לריימון פ.תומפסון ובספטמבר 94 לחברת H.C. Aviation Company .בשנת 95 נמכר לחברת NJE Corp שעסקה בניהול מטוסי מנהלים ובשרותי מוניות אויריות. זו שינתה את סימן הרישום ל-N66JE. ביום 21 בפברואר 95, המטוס עמד להמריא משדה התעופה הבינלאומי דנבר-סטפלטון, והצוות ביצע בדיקות לפני טיסה. בעת שהקצין הראשון פתח את ברז אספקת החמצן הראשי נשמע בתא הטייס רחש חזק ומיד אחר כך פרצה אש חזקה ששרפה את תא הטייס ופערה חור בדופן התא. הצוות הצליח לצאת בשלום והאש כובתה ע”י אנשי שדה התעופה. המטוס הוכרז טוטאל לוס.באותה עת היו רשומות בספריו 4,098 שעות גוף. חקירת ה-NTSB העלתה כי תקלה בווסת החמצן גרמה לנזילת חמצן ולאש.
בתאריך 28 בדצמבר 98 נמכר לחלקי חילוף לחברת Wings Aviation LLC . המטוס נמכר שוב, והפעם לחברת Leasair Inc להחכרת מטוסים, ב-30 ביוני 99. משם נמכר לחברת Hudson Flight Ltd מפמפה שבפלורידהב-29 בספטמבר 03, ולחברת Fitch Aviation Inc (כיום Fitch Aerospace) מאליריה שבאוהיו ב-17 במרץ 95. לאחר מכן נמכר לבנק First Victoria National ב-21 באוגוסט 07 ומשם נמכר לחברת Jetco Inc ב-10 בספטמבר 07. ב-15 בדצמבר 11 נמכר לחברת Aircraft Securities הרשומה בווילמינגטון שבאוהיו והיא בעליו עד היום.