פרטי המטוס:
דגם:ווסטווינד1124A
יצרן:התעשיה האוירית, ישראל
מספר יצרן:180
שנת יצור:1975
תולדות המטוס:
לאחר יצורו, קיבל המטוס את סימן הרישום הישראלי 4X-CKD לצורך טיסות הניסוי והרישוי.נמכר לחיל האויר של פנמה לשימוש כמטוס הנשיאותי ושם הוחלף סימן הרישום שלו ל-HP-1A ב-24 במרץ 75.
בינואר 80 נמכר לחברת Miami Aviation Service Inc ממיאמי שבפלורידה וסימן הרישום הוחלף ל-N1019K.באפריל 84 נמכר למרווין קראטר,מכר אותו באוקטובר אותה שנה לחברת Energy Exploration Company Inc .בנובמבר 85 נמכר לחברת Commercial Credit Equipment Company ובאוקטובר 86 לחברת Jeti Inc. .
בדצמבר 86 נמכר לג’והן ג’יי שי,ובספטמבר 87 לחברת Star Charter Inc.. בפברואר 88 נמכר לחברת Aviation Underwriting Special ולאחר שנה לחברת Property Leasing Company Inc. במרץ 89 נמכר לחברת Byerly Aviation Inc ובספטמבר 89 לחברת Alexander Aircraft Rental Inc.
חברה זו שינתה את סימן הרישום של המטוס ל-N72LT בדצמבר 89, ומכרה אותו ביוני 91 לחברת Washington Annuity Sales Inc .באפריל 92 נמכר ללסלי סי.היל, וזה שינה את סימן הרישום ל- N72ET ומכר אותו בספטמבר 92 לחברת LH Asset Management Company Inc. זו שינתה את סימן הרישום של המטוס ל-N192LH במרץ 93, ומכרה אותו לתומאס פ. מוייר באוגוסט 94.
בינואר 95 נמכר לחברת Aircraft Assets Inc ,ובאפריל 97 לחברת Van Lewis Inc. זו החליפה את סימן הרישום ל-N3VL באוגוסט 97 ומכרה את המטוס לחברת R. A. Swick & Associates Inc ב-3 בפברואר 99. -10 באפריל 99 נמכר לחברת 1123LC, וב-24 בינואר 01 לחברת Smartpants Inc. באותו יום עברה הבעלות לחברת Worthington Aviation Parts Inc שהיא בין היתר מפיץ מורשה של התעשיה האוירית לילקי חילוף למטוסי ווסטווינד, והמטוס אוחסן בשדה התעופה פורט לאודרדייל אקזקיוטיב ופורק לחלפים ולבסוף נגרט.
סימן הרישום האמריקאי נמחק בתאריך 29 במאי 2001.