פרטי המטוס:
דגם: ווסטווינד 1124
יצרן:התעשיה האוירית, ישראל
מספר יצרן:213
שנת יצור: 1977
תולדות המטוס:
לאחר יצורו, קיבל המטוס את סימן הרישום הישראלי 4X-CLK לצורך טיסות הניסוי והרישוי. הועבר לחברת Atlantic Aviation שהיתה סוכן התע”א בארה”ב ונרשם על שמה במנהל התעופה הפדרלי תחת סימן הרישום (הוא גם אות הקריאה ברדיו) N213WW ב-9 בספטמבר 77.
נמכר לחברת Furrs Cafeterias Inc (כיום Furss Restaurant Group) מדאלאס שבטקסס וזו שינתה את אות הקריאה ל-N555J בשנת 78.לאחר מכן נמכר בינואר 87 לחברת Valassis Air Services Inc ששינתה את אות הקריאה ל-N55J ל-N530GV במרץ 87 ול-N580GV במאי 88. ב-5 ביולי 88 נמכר לחברת ADEK Corporation ובנובמבר אותה שנה נמכר לחברת Noy Aviation.
אות הקריאה שונה ל-N30YM ביולי 90, וב-27 באוקטובר 97 נרשם המטוס בארץ ע”ש חברת סנונית תחת אות הקריאה המקורי 4X-CLK. שימש לטיסות פרטיות, טיסות מנהלים וכמטוס לפינוי אוירי ובתאריך לא ידוע נמכר לחברת התעופה הישראלית איירואל.
ב-23 במרץ 05 נמכר לחברת Investment Partners V LLC בארה”ב ונרשם תחת אות הקריאה N27TZ. ב-26 באפריל 06 הועברה הבעלות ל- Westwind 293 LLC וב-4 באוגוסט 11 לחברת התעופה Canal Air LLC . ב-27 באוקטובר 11 נמכר לחברת Aviation Resource Group Inc העוסקת בקנייה ומכירת מטוסים, ניהול ציי מטוסים ומסחר בחלקי חילוף,וב-3 בינואר 12 עברה הבעלות לנאמנות בנק יוטה.ב-13 בדצמבר 12 נמכר לבעלים פרטיים וב-25 באפריל 15 נמכר לחברת SPARROW AIRCORP INC מדובר שבדלאווייר.