פרטי המטוס:
דגם: A-4E סקייהוק
יצרן: דגלס,ארה”ב
מספר יצרן: 13382
מס’ צי: Bu.151994
תולדות המטוס:
מטוס זה התקבל ע”י חיל הים האמריקאי ב-10 אוקטובר 1966 והוצב בטייסת התקיפה VA-93 “בלו בלייזרס” שהיתה מוצבת על נושאת המטוסים “האנקוק.”. יום אחד יצא במסגרת מבנה מטוסי סקייהוק של הטייסת לגיחת תקיפה לילית מעל לאוס שכונתה STEEL TIGER. .המטוסים טסו במבנה מכונס והונחו למטרתם ע”י בקר קדמי מוטס.בשלב מסויים של הטיסה,כנראה בעת תמרוני התחמקות מנ”מ, התנגש המטוס עם סקייהוק Bu.151995.המטוס נפגע אך טייסו הצליח להנחיתו בצ’ו לאי ואילו המטוס השני התרסק וטייסו נהרג.
המטוס הוחזר לארה”ב,והועבר לבסיס האחזקה של הצי באלאמדה לתיקונים, וב-27 בדצמבר 1966 הועבר לטייסת VA-164 “גוסט ריידרס” שהיתה מוצבת על נושאת המטוסים “אוריסקני” ופעלה בויאטנם כחלק מכנף האויר CVW-16 של האניה. ב-18 ביוני 1969 הועבר לטייסת VA-44 ” הורנטס” בבסיס ססיל פילד בפלורידה ולקראת סגירת הטיייסת הועבר לזרוע האוירית של חיל הנחתים האמריקאי והוצב בטייסת התקיפה VMA-311 שפעלה מבסיס איוואקוני שביפן בפברואר 1970.המטוס נשא את קוד הזנב WL ואת קוד החרטום “11”.
לבסוף הועבר בתאריך 20.2.72 לבסיס האחזקה של הצי בפנסקולה לביקורת או שיפוץ, וב-22.6.72 הוצא משירות ונמכר לחיל האויר.
המטוס נקלט בטייסת 110 והועבר לטייסת אחרת. נבחר למכירה לחיל הים של ארגנטינה ולכן הועבר לתעשיה האוירית לשיפוץ. שבסיומו נצבע באפור ואף הוקצה לו מספר זנב ארגנטינאי 03-A-305. כשהעיסקה לא יצאה לפועל אוחסן ונראה במפעל בדק של התעשיה האוירית בשנת 1989 ובאחסנה בבסיס עובדה בשנת 2000.גורלו אינו ידוע.