פרטי המטוס
דגם: 747-123CF
טיפוס: מטוס תובלה
יצרן: בואינג, ארה”ב
מספר יצרן: 20101
מספר גוף: 57

תולדות המטוס
המטוס ביצע את טיסת הבכורה ב-30 ביוני 1970 וסופק לחברת אמריקן איירלינס ב-16 ביולי כשהוא נושא את סימן הרישום N9662. ארבע שנים מאוחר יותר, נרכש על-ידי חברת בואינג והוסב לדגם 747-123CF – יסיב למטען. ב-24 בספטמבר 1974 נרכש המטוס על-ידי חברת פליינג טייגר ליין, שהחכירה אותו לחברת לופטהנזה הגרמנית בין ה-24 בינואר והראשון במרץ 1975.
חברת אל על חכרה והפעילה את המטוס בין ה-21 באוגוסט 1977 ועד לראשון ביולי 1978. אמריקן איירלינס חכרה את המטוס ב-23 בפברואר 1980, שינתה את סימן הרישום ל-N662AA והפעילה אותו עד ל-19 באפריל 1980 – אז החזירה אותו לפליינג טייגר, שהחזירה למטוס את סימן הרישום N801FT.
ב-31 במרץ 1981, נמכר המטוס לאמריקן איירליינס ורישומו שונה ל-N9676. ב-18 בדצמבר 1984, רכשה את המטוס חברת UPS ששינתה את סימן הרישום ל-N676UP במרץ 1985.

בפברואר 1987, הועברה הבעלות על המטוס לחברת בנקר’ס טראסט קומפני שהחכירה אותו חזרה ל-UPS. המטוס יצא משירות ונמצא באחסנה בש”ת רוזוול משנת 2008.מועמד לגריטה.