פרטי המטוס:
דגם: DO-27A-4
יצרן: דורנייר, מפעל אוברפאפנהופן, מינכן, גרמניה
מספר יצרן: 491
תולדות המטוס:
המטוס הוצב בחיל האויר של גרמניה המערבית בתאריך 8 ביולי 1960 כשהוא נושא את הקוד KD+152.הוצב בטייסת AG-52 בבסיס ארדינג ב-24 בספטמבר 1960 ושם שונה הקוד ל-EB+387 בתאריך 24 בספטמבר 1960.
טייסת זו עברה לבסיס אגבק בנובמבר 1960 ולבסיס לק באוקטובר 1964. המטוס הועבר לטייסת JaboG 41 בבסיס הוסום וסימונו שונה ל-DEּ393 בתאריך 23 באפריל 1965.טייסת זו שינתה את סימולה ל-LeKG 41 ואז שונה סימון המטוס ל-MA+393 ב-1 בינואר 1966, ושונה שוב ל-57+50 ב-13 בנובמבר 1967.
יצא משירות באוקטובר 1971 כשבספריו נרשמו 889 שעות טיסה ונמכר בבסיס הוסום לחברת Metropolitan Airmotive האמריקאית, שמשרדה היה בלוקסמבורג. חברה זו היתה למעשה זרוע של סוכנות הביון האמריקאית (CIA), והיא סייעה למשרד הביטחון לרכוש מטוסים מגרמניה תחת סימני זיהוי אחרים כדי להסוות את מוצאם. המטוס נרשם על שמה של החברה ב-דצמבר 1971 תחת סימן הרישום האמריקאי N6292 והועבר ארצה.
המטוס שימש את טייסת 100 למגוון רחב של משימות כגון סיור, תצפית, וטיווח ארטילרי מבסיסה בשדה דב ומבסיסים קדמיים.
לאחר שיצא משירות עם סגירת מערך הדרור בחיל האויר, נמכר ע”י סיב”ט ב-9 באוגוסט 1983 לסוחר המטוסים האמריקאי ר. בלומקוויסט, שהיה בעליה של חברת אייר אינטרנשיונל מהעיר בליין שבמדינת וושינגטון. המטוס קיבל ברשות התעופה הפדרלית סימן רישום אזרחי N773AX באוגוסט 1983.
בלומקוויסט מכר את המטוס לרודולף פאטה מאוקלהומה סיטי והמטוס נרשם על שמו במאי 1990. ב-23 ביולי 1992 עברה הבעלות לאשתו, גולדה פאטה, שמכרה אותו לבעלים במקסיקו.סימן הרישום האמריקאי בוטל ב-12 בנובמבר 1992.
המטוס קיבל את סימן הרישום המקסיקני XB-FYR ובהמשך נמכר לחברת Constructora e Ingenieros de Alta Tecnologia. S.A. de C.V. ממקסיקו סיטי. ככל הידוע היא בעליו עד היום.