פרטי המטוס
דגם: 757-3E7(WL)
יצרן: בואינג, ארה”ב
מספר יצרן: 30178
מספר גוף: 906
קונפיגורציה: Y265
סלקל: GM-JR

תולדות המטוס:
המטוס הוזמן על ידי חברת ארקיע. נגלל במפעלי בואינג באוורט ב-3 לדצמבר 1999. ביצע את טיסת הניסוי ב-20 לדצמבר 1999 תחת סימן הרישום הזמני N1795B.
בבואינג קיבל את סימן הרישום N1003M ב-3 לינואר 2000, ונגלל כשהוא צבוע בסכמת הצביעה המלאה של ארקיע (כפי שהוא נראה עד היום).
ב-31 לינואר 2000 סופק לארקיע. הוא קיבל את סימן הרישום הישראלי 4X-BAU. נכנס לשירות החברה. בתאריך 3 באוקטובר 2000, בעת נחיתה על מסלול 26 בש”ת גטוויק בלונדון כשעל סיפונו 224 נוסעים ו-10 אנשי צוות , התפוצצו צמיגים 7+8 בכן הנסע הראשי. מקרעי הצמיגים חורר המדף הקרוב ונזקו פנלים במעטה התחתון של הכנף. המטוס צבר עד אז 2,734 שעות טיסה ו-782 מחזורי התעייפות.
ב-9 לינואר 2012 הגיע המטוס לנמל התעופה שאנון שבאירלנד לצורך התקנת כנפונים בקצות הכנפיים. ב-27 לינואר 2012 המריא כשמותקנים עליו הכנפונים. דגמו המקורי של המטוס היה 757-3E7. לאחר התקנת הכנפונים הדגם שונה ל-757-3E7(WL).
ב-2 באוגוסט 2018,לאחר נחיתה באילת בטיסה IZ841 ובהכנה לטיסה של שעה 14:00 חזרה לת”א, פגע במטוס רכב שירות. הטיסה עוכבה למשך 8 שעות.
המטוס יצא משירות ונכנס לאחסנה בחודש דצמבר 2019. נמכר לחברה להחכרת מטוסים פורטרס טרנספורטיישן שהחכירה אותו לחברת טיסות השכר האוקראינית Azur Air Ukraine ב-4 במאי 2020 וקיבל את סימן הרישום UR-AZP. רישומו הישראלי של המטוס בוטל ב-2 בינואר 2020.יצא משימוש ואוחסן ב-23 בפברואר 2022 בשדה התעופה הבינלאומי בוריספיל שבקייב עקב החלטת החברה האם UTair להתמקד בטיסות פנאי. החברה שינתה את שמה לסקייליין אקספרס איירליין בשנת 2022.

ב-27 במרץ 2023 הוחכר שוב לסקייליין אקספרס איירליין. יצא משירות ואוחסן.