פרטי המטוס:
דגם: F-16A-10-GD פייטינג פאלקון
יצרן: ג’נרל דינמיקס, ארה”ב
מספר יצרן: 61-90
מס’ חא”א: 79-0305
תולדות המטוס:
נקלט בחיל האויר האמריקאי בתאריך 11 ביולי 1980 ולמחרת הוצב בטייסת בכנף הקרב הטקטית ה-388 בבסיס היל ושם נשא את קוד הזנב “HL”.
ביולי 1983 הועבר לטייסת האימון הטקטית ה-311 של כנף האימון הטקטי ה-58 בבסיס לוק שבאריזונה וקוד הזנב הוחלף ל-“LF”.
באוקטובר 1985 הועבר לטייסת הקרב הטקטית ה-157 של כנף הקרב הטקטית ה-169 של המשמר הלאומי האוירי של מדינת קרולינה הדרומית בבסיס מקאנטייר ,שם הוחלף קוד הזנב ל-“SC”.הטייסת פרסה לסעודיה בימי מבצע “סופה במדבר” ושהתה בבסיס ע”ש הנסיך סולטן באל חארג’ שבערב הסעודית מה-29 בדצמבר 1990 ועד 22 ביולי 1991.
המטוס יצא משירות בתאריך 20 בינואר 1994 עם סגירת הטייסת להסבה ולהצטיידות במטוסי F-16 בלוק 52, והועבר לאחסנה בבסיס מיחזור המטוסים דיוויס מונתן. עם הגיעו ניתן לו מספר מצאי AAFG0052.
נבחר להעברה לחיל האויר במסגרת עיסקת Peace Marbel IV , הוחזר לכושר טיסה והועבר ארצה בטיסה. נחת בבסיס חצור והוטס ע”י טייסת 144 עד שנסגרה בשנת 1994. הועבר לטייסת 116 בבסיס נבטים והוטס בה עד שיצא משירות.