פרטי המטוס:
דגם: נשר
יצרן: התעשיה האוירית, ישראל
מספר יצרן: 06

תולדות המטוס:
המטוס נכנס לשירות בחיל האויר בטייסת 101 בשנת 1972. הועבר לטייסת 113.לקראת קליטת מטוסי הכפיר הועברו מטוסיה בשנת 1976 לטייסת 253 שהוקמה בבסיס איתם.

מטוסי הנשר נמכרו לחיל האויר של ארגנטינה, הועברו לתעשיה האוירית, בוצעה בהם ביקורת ובוצעו שינויי מיכשור לפי דרישות ח”א הארגנטינאי. במטוס הורכב מנוע אטאר 09C5A מס’ סידורי M-162 עם 219:20 שעות ולאחר מכן בוצעו טיסות ניסוי שהראשונה בהן היתה ב-21 בנובמבר 78.לאחר הטיסות והצביעה (בספרי המטוס נרשמו עד אז 686 שעות טיסה) שומר בקוקון והועבר באניה “אשכול” לארגנטינה .
האניה הגיעה לארגנטינה בתאריך 28 בדצמבר 78, והמטוס נפרק והועבר ליחידת האחזקה ריו VI ב-3 בינואר 79. נכנס לשירות בשנת 1982 בטייסת 2 “לה מריינטה” של הבריגדה האוירית השישית בבסיס סאן ג’וליאן תחת מספר זנב C-410 וקיבל את הכינוי “Vikingo”.
כשפרצה מלחמת פוקלנד הועבר המטוס ועוד כמה מטוסים שמישים לבסיס ריו גלאגוס.המטוס נפגע והופל ביום 24 במאי 82 בגיחתו הראשונה במלחמת פוקלנד בעת תקיפת ספינות הצי הבריטי “קובנטרי” ו”ברודסוורד” צפונית לאי פבלה. המטוס נפגע מטיל סיידווינדר ששיגר מטוס סי הרייר דגם FRS.MK.1 מס’ זנב ZA193 וקוד “93” מטייסת הצי 800 שטס בפטרול עם סי הרייר XZ457 והונחה ע”י הספינות.
טייסו של הדאגר, מאיור גוסטבו לואיס פוגה, נטש בשלום וחולץ למחרת.המטוס התרסק לים צפונית לאי בורבון.
הפלות:
למטוס 3.5 הפלות:
ב-17 באוקטובר 73 הפיל עמוס שחר מיג 21 מצרי מעל דוורסואר
ב-18 באוקטובר 73 הפיל גדעון דרור שני מטוסי מיג 17 מצריים בתותחים מעל דוורסואר
ב-24 באוקטובר 73 הפיל אליעזר יערי מטוס מיג 21 מצרי מעל ג’בל עובייד, יחד עם דן סבר בשחק 51. למטוס נזקפה חצי הפלה.