ביום שישי,ט’ באדר א’ תשמ”א, 13 בפברואר 1981, ביצע זוג מטוסי קורנס של ח”א גיחת צילום בשמי לבנון. למרות מזג האויר הגרוע ששרר באותו יום, הזניק חיל האויר הסורי מטוס קרב מדגם מיג 25PD (כינוי נאטו “פוקסבאט A”) ליירט את הצלמים. מטוס המיג היה בנתיב ירוט והאיץ במהירות רבה. הוא התגלה ע”י מערכות המכ”מ של חיל האויר והתרעה נשלחה לטייסי זוג מטוסי בז של טייסת 133 שליוו את גיחת הצילום.
סא”ל בני צינקר,אז מפקד טייסת 133 שהטיס את אחד ממטוסי הבז, מס’ 672 “טורנדו” , גילה במכ”מ של מטוסו את המיג הסורי כשזה היה במרחק 70 מייל ממנו ובטיפוס לגובה . המכ”מ במטוס הבז ננעל על המיג וכן התקבל כיוון מהבקר, שגם הורה לטייסי הקורנסים לנטוש את המשימה ולחזור לבסיסם. כשהיו הבזים מעל קרית שמונה , פתח צינקר מבערים ונסק לגובה 50,000 רגל ומשם החל להנמיך בעקבות המיג. כשהייה בטווח של 25 מייל מהמיג שיגר טיל לביד ראשון, ובטווח 21 מייל שיגר טיל לביד שני.לאחר מכן שיגר טיל שלישי שפגע במיג ופוצץ אותו.
זו היתה הפלת הבכורה העולמית של מטוס מיג 25 בירי אויר-אויר.סא”ל צינקר קיבל את תעודת ההפלה מידי מפקד ח”א האלוף דוד עברי וצויין לשבח ע”י הרמטכ”ל דאז רפאל איתן.