פרטי המטוס:
דגם: ווסטווינד 1124A
יצרן: התעשיה האוירית, לוד
מספר יצרן: 400
שנת יצור: 1983
תולדות המטוס:
לאחר יצורו, הוקצה למטוס סימן הרישום 4X-CUP לצורך טיסות הניסוי והרישוי. בספטמבר 1983 נמכר לחברת Atlantic Aviation Corporation שהיתה הסוכן של התעשיה האוירית בארה”ב למטוסים אלה, ולפיכך הוקצה למטוס במנהל התעופה האזרחית הפדרלית סימן הרישום N200LS.
בפברואר 1984 נמכר לחברת MORCO Inc, וזו שינתה לאחר חודשיים את סימן הרישום ל-N300LS.בפברואר 1988 נמכר המטוס לחברת Polo Aviation Inc, ששינתה בחודש לאחר מכן את סימן הרישום ל-N900PA.
במאי 1995 נמכר המטוס לחברת Windsong Aviation LLC, וב-16 במאי 2002 נמכר לחברת GKGF&S Acquisitions XI Inc. ב-31 בדצמבר 2002 נמכר ל- Thomas G. Loeffler, ששינה את סימן הרישום ל-N900TN ב-17 במרץ 2004.
ב-10 בנובמבר 2004 נמכר לחברת .AirCorp Inc וב-23 בדצמבר 2004 הוכר לחברת Cleveland Peak LLC.ב-5 באפריל 05 הוחזר לחברת AirCorp Inc, וב-12 באפריל 2006 הוחכר לחברת WFM Sales & Leasing LLC עד 21 בדצמבר 2007.
ב-31 באוגוסט 2009 נמכר לחברת Kodiak Jet LLC, ששינתה את סימן הרישום ל-N917LH ב-10 בנובמבר 2009. ב-29 באוקטובר 2010 נמכר לחברת Aviation Enterprises Incוב-22 בנובמבר 2010 נמכר לחברת Hawkeye Aircraft Leasing LLC מדאלאס שבטקסס, שהחזיקה בו בשותפןת עם חברה אחרת,ושינתה את סימן הרישום ל-N917LE ב-25 בפברואר 2011. לאחר מכן נמכר לחברת IAI AIRCRAFT LEASING LLC מדלאוויר , שהציעה את המטוס למכירה כשבספריו רשומות 8,422 שעות טיסה.
המטוס נמכר לבעלים בסן מרינו והרישום האמריקאי בוטל ב-13 בדצמבר 2021.