פרטי המטוס:
דגם: ווסטווינד 1124A
יצרן:התעשיה האוירית, לוד, ישראל
מספר יצרן:359
שנת יצור: נובמבר 81.
תולדות המטוס:
לאחר יצורו הוטס המטוס כשהוא נושא את סימן הרישום הישראלי 4X-CUM בטיסות הניסוי והרישוי. בדצמבר 81 נמכר לחברת Atlantic Aviation Corporationשהיתה סוכן התע”א בארה”ב למטוסים אלה. למטוס הוקצה בארה”ב סימן הרישום N8JL והוא הוטס לשם.
במרץ 82 נמכר לחברת ציוד הקידוח Petroleum Equipment Tools Company וזו מכרה אותו בדצמבר 84 לחברת Red Roof Inns Inc וזו החליפה במרץ 85 את סימן הרישום ל-N86RR. באפריל 85 הועברה הבעלות לבנק Bancohio National Bankמקליבלנד שבאוהיו, וזה שינה את סימן הרישום ל-N500RR ביוני 86.
ב-3 בספטמבר 87 נמכר המטוס לחברת AVX Corporation ממירטל ביץ’ שבקרולינה הדרומית וזו שינתה את סימן הרישום ל-N500AX בפברואר 88.ב-16 בפברואר 2000 נמכר לחברת CWR Corporation הקנדית וסימן הרישום האמריקאי הוחלף ל- C-GRGE.
המטוס חזר לרישום האמריקאי ב-14 ביוני 02 כשנמכר לחברת Access Air וקיבל את סימן הרישום N14CN.ב-21 ביוני 02 נמכר לחברת California Natural Products Lathrop CA, ב-4 בנובמבר 2011 נמכר לחברת Aircraft Guaranty Corporation וב-13 באפריל 12 נרשם באוסטרליה תחת סימן הרישום VH-IER ע”ש חברת Capital Jet Resources (Pty) Ltd, מאבילון פארק רייל שבמחוז ניו סאות וויילס .הרישום האמריקאי בוטל ב-30 באפריל 12.המטוס מותקן לפינוי בהיטס.