נכתב ע”י אבינעם מיסניקוב
דגם: 1121 ג’ט קומנדר
יצרן: איירו דיזיין אנד אנג’ינירינג קומפני, חטיבה של רוקוול אינטרנשיונל, קולבר סיטי, קליפורניה, ארה”ב.
מספר יצרן: 71
שנת יצור: 1966
תולדות המטוס:
במאי 66 נמכר המטוס לחברת Continental Telephone Service Corp וקיבל את סימן הרישום האמריקאי N1500M שהוחלף לאחר זמן מה ל-N1500CM, ול-N150CT ב-9 בנובמבר 76.
ב-15 ביולי 77 נמכר לחברת הקירור Hussmann Refrigerator Co וסימן הרישום שונה ל-N150HR.ב-30 בינואר 78 נמכר לחברת הסחר במטוסים Great Planes Sales ב-13 במאי 78 נמכר לחברת Universal Industries. סימן הרישום שונה ל-N71JC ביולי 78 אך לא נצבע על המטוס והוחלף ל-N721GB בספטמבר 78.
במאי 79 נמכר לחברת Oklahoma Aircraft Corporation וביוני 81 עברה הבעלות בנאמנות לבנק של מדינת מיזורי. במאי 82 נמכר לתעשיה האוירית. קיבל את סימן הרישום הישראלי 4X-COA והוטס ארצה.
בתעשיה האוירית שימש המטוס במפעל אלתא לניסויי טיסה של מערכות שונות, בין היתר למערכת המכ”מ של מטוס הלביא ולמערכת המכ”מ שהורכב במטוסי המיג 21 שהושבחו עבור חיל האויר הרומני. לצורך כך הורכב בחרטומו ראדום המכ”מ של מטוס המיג 21. יצא משימוש ביוני 96 והועבר בשנת 98 למוזיאון חיל האויר.