
(גם) לי זה קרה
אבל הטר"ש והצל"ש איפסו זה את זה לפני כארבעים שנה יצאתי לטיסת הדרכה אחרונה בצ'ק 8 בצוקית. בסוף הטיסה וכאמור בתדריך הייתי צריך לבצע T&G (נחיתה

אבל הטר"ש והצל"ש איפסו זה את זה לפני כארבעים שנה יצאתי לטיסת הדרכה אחרונה בצ'ק 8 בצוקית. בסוף הטיסה וכאמור בתדריך הייתי צריך לבצע T&G (נחיתה

רקע כללי:עם הרחבתו של כביש 2 ("כביש החוף" ) בשנות ה- 70 של המאה שעברה,ביקש חיל האוויר שיוכשר עליו מסלול באורך 3 ק"מ לטובת נחיתות