פרטי המטוס:
דגם: A-4E סקייהוק
יצרן: דגלס, מפעל אל סגונדו, קליפורניה, ארה”ב
מספר יצרן: 13377
מספר צי: 151189
תולדות המטוס:
נקלט בזרוע האוירית של חיל הנחתים האמריקאי בתאריך 31 בדצמבר 1964 בטייסת התקיפה VMA-311 בבסיס אל טורו בקליפורניה.ב-11 בדצמבר 1965 הועבר לטייסת VMA-224 שפרסה לבסיס צ’ו-לאי שבדרום ויאטנם.
ב-1 במאי 1966 הועבר חזרה לטייסת VMA-311 שהגיעה לבסיס,וב-1 במרץ 6197 הועבר לטייסת VMA-223 באותו בסיס. ב-2 בדצמבר אותה שנה הועבר לטייסת VMA-211 שפעלה מצ’ו לאי. ב-27 בדצמבר 1968 הועבר ליחידת הניסויים NAS A&T בבסיס הצי קובי פוינט שנמצא בבסיס הצי האמריקאי סוביק ביי בפיליפינים.
ב-5 בפברואר 1969 הועבר לטייסת הצי VA-125 בבסיס לימור בקליפורניה,ב-1 באוקטובר 1969 הועבר לטייסת הנחתים VMA-324 בבסיס ביופורט שבמדינת דרום קרולינה, וב-18 בספטמבר 1970 הועבר לשיפוץ בבסיס האחזקה של מטוסי הצי שבבסיס הצי פנסקולה שבמדינת פלורידה.
ב-22 בינואר 1971 הועבר לבסיס האחזקה בנורפולק במדינת וירג’יניה,שומר בקוקון ולאחר מכן הועלה לאניה והועבר לישראל. הורד ממצבת מטוסי הצי בתאריך 2 בפברואר 1971.
הגיע לנמל אשדוד ב-10 במרץ 1971 ונכנס לשירות בטייסת 116 בבסיס תל נוף תחת מס’ זנב 205. ב-17 במאי 1971 היה מעורב בתאונה, כשהטייס דוד דרורי הפסיק המראה במהירות גבוהה מידי 40 קשר,גמר מסלול ושבר את גלגל האף. המטוס תוקן והשתתף בקרבות מלחמת יום הכיפורים ולאחריה שונה מס’ הזנב ל-805 וכשקלטה הטייסת את מטוסי העייט דגם N הועבר לטייסת 140 בבסיס עציון ושימש לקא”מ.
נבחר למכירה לחיל האויר של אינדונזיה. הועבר לתעשיה האוירית שם בוצעו בו ביקורת וצביעה והוא הועבר לאינדונזיה שם נכנס לשירות בטייסת SkU11 תחת מס’ זנב TT-0441. המטוס יצא משירות.