
חלום אריזונה
באישור הצנזורה "הרבה חלומות נראים במבט ראשון בלתי ניתנים להגשמה אך עם קצת כוח רצון ואמונה,הם הופכים לבלתי נמנעים להגשמה" לאחר 18 שנות שרות במערך

באישור הצנזורה "הרבה חלומות נראים במבט ראשון בלתי ניתנים להגשמה אך עם קצת כוח רצון ואמונה,הם הופכים לבלתי נמנעים להגשמה" לאחר 18 שנות שרות במערך

פרסום הכתבה על תקלת הדלק במטוס נץ ב"מרקיע שחקים", מזכיר לי תקלה במטוס מיסטר בטייסת 116 בה הייתי ממס”ניק. זה היה מיד לאחר מלחמת ששת

רקע מטוסי ה-F16 A/B או בשמם העברי ״נץ״ נקלטו בחיל האוויר הישראלי בשנת 1980, תחילה בשתי טייסות בבסיס רמת דוד. בטייסת 117 ״טייסת הסילון הראשונה״,

מתקדם עייט בשלב האחרון של קורס הטייס (שנקרא "מתקדם"), הגענו לפסגת התעופה – לפחות עבורנו – טיסה על מטוס הקרב סקייהוק. זה היה המטוס ששימש

חודש יוני 1993 זכור לכם אולי מכמה ארועים מרכזיים שהיו בעולם ובארץ –העולם סער סביב פעולה מסוימת שעשתה לורנה בוביט לבעלה – מישהו זוכר ?…ובארץ

בתחילת שנות ה 60 הוצבתי כטכנאי חמ"מ (חשמל מכשירים ובקרת טיסה) בדרגת סמל בדת"ק 2 של טייסת 101 בחצור. בתקופה זאת נתקלתי בתקלות מכל הסוגים,

פורסם לראשונה באתר "פרש צו"ב" ביולי 2021 כולנו סיימנו את קורס הטיס כשבאמתחתנו כשבע שעות טיסה על מטוס פייפר, אותן צברנו במסגרת עשר גיחות המיון

שנת 1986 הייתי מפקד טייסת הפנטומים 201 והובלתי שלישייה לאימון קרב אויר נגד זוג ניצים מטייסת 117. עוד לפני הטיסה הרמתי טלפון למוביל הניצים, יהודה

לאחר שהתפרסם באתר סיפורו של מיכה הרפז , קיבלנו תגובה מרס"ן (דימ') מיכאל זיו: היה לי הכבוד והעונג להימנות על מערך הל”א בכנף 1. התגייסתי

ב 5 לספטמבר 1969 הגיעו 4 מטוסי קורנס ראשונים מארה"ב ונחתו בחצור. בכך, נפתחה למעשה טייסת 201 ישר לתוך מלחמת ההתשה. אני הגעתי לטייסת אחרי